Yesterday

Igår var jag och pojkvännen på mödravårdcentralen. Jag trodde att det skulle bli inskrivning men så va inte fallet..det va bara en hälsokontroll den riktiga inskrivningen sker i början på april- Och så fick jag veta att mitt ultaljud kommer att ske i maj. och att jag är beräknad i oktober vilket jag dock redan hade listat ut..
Jag är såååå glad..hon fråga oss vad vi önska oss så sa vi att det inte spelar någon som helst roll.
Har även börjat få mage nu..min mage är lika svullen som när man har mens =)
Igår pratade jag med min lärare och hon sa att jag kan fortsätta nästa termin tills att jag känner att jag inte orkar mer och sedan ta upp det igen när jag är redo...LÅter bra...får se till sommaren hur man gör-
Nu väntar disken på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0