Kanske ljusare tider=)

Vilken vecka det har varit.
I söndags köpte jag och mannen enn ny säng..för hade vi en 120 säng som man kände fjädrarna i..och nu har vi en 160 säng som man sover gott i=)
I onsdags när mannens son fyllde 2 år så ringde hans ex och ville att vi skulle göra ett nytt försök med att T skulle ha sin son och att hans ex inte skulle klydda...än så länge går det bra...vi ska ha han varannan fredag till måndag och T känner sig faktist glad över det...hon har alltid klyddat för med tider dagar och att hon ska ha makten men kanske löser det sig denna gången.
Så nu ska jag inte bli ettbarnsmamma utan två-barnsmamma=)
Är i vecka 17 i graviditeten.. och vi ska på ultraljud den 16 maj =) jag längtar riktigt mycket..vill veta könet=)
Jag älskar T mer än nått annat=) och vill spendera resten av mitt liv med honom.
Imorgon ska vi till min mamma och grilla för hon fyller år. då ska sonen följa med så att han får träffa min familj också. Min systers barn kommer också vara där så T's son kommer ha någon att leka med förutom då sin pappa och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0